Mortgage Process

תהיה מקצוען

על מנת שאכן תוכלו להעביר ללקוחות המגיעים אליכם את החוויה שהם יכולים להשאיר את הפחדים שלהם אצלכם ואתם תדאגו לכל העניינים שלהם בצורה הטובה ביותר – עליכם להיות מקצוענים!

זה אומר:

  1. להיות מומחה בתחום – אין קיצורי דרך, עליכם להכיר את כל המסלולים, ללמוד על שיטות חדשות ויעילות למשכנתאות, לדעת מה מתרחש בשוק, במדד, בריבית, ומה משמעותם לתמהיל שאתם רוצים לבנות ללקוחות שלכם.
  2. להיות בן אדם, חבר – כשמגיעים אליכם לקוחות, אני מקווה שהמחשבה הראשונה שלכם אינה "כמה כסף אני יכול לעשות מהם", אלא "איך אני יכול לעזור להם". לשם כך אנחנו צריכים סבלנות להקשיב להם, לשאול את שאלות הל.מ.ה המכוונות, ולהציע להם תוכנית פעולה כלכלית שתעזור לבריאות הכלכלית שלהם מתוך הניסיון והידע שלכם כמומחים בתחום הפיננסי.

הקב"ה נתן לנו פורמט מצוין איך צריכה להתנהל שיחה: עם שתי אוזניים ופה אחד – כלומר להקשיב כפול מאשר לדבר.

זהו אתגר נפלא לאנשי מכירות!

  1. תמיד ללמוד – אני משתדל להתאמן בבקרים בריצות ארוכות, במהלכם אני מאזין לפודקאסטים ושיעורים בנושאים שונים ומגוונים. הלמידה בתחומים המשיקים לתחום שלנו, ואפילו למידה בתחומים שאינם נראים על פניו קרובים לתחום שלנו, גורמת לנו לפתוח את כיווני המחשבה למקומות יצירתיים שמהם מגיעים רעיונות נפלאים כיצד לעזור ללקוחות. את שיטת ה-S.L.T פיתחתי בעקבות מירוץ שהשתתפתי בו, ואת שיטת הל.מ.ה בעקבות שיעורים רבים ששמעתי בנושאים שונים. לא רק הידע חשוב, אלא גם פתיחת המוח להקשרים וכיוונים נוספים.

תשקיעו בעצמכם כדי שאחרים ישקיעו בכם

  1. ליווי עסקי – אחת המסקנות שאליה הגעתי בעקבות סגירת העסק הראשון שלי היא ההכרח בליווי עסקי מתמשך. הצורה שבה אנחנו מסתכלים על העסק שלנו, גם אם היא חכמה ונבונה – בסופו של דבר היא מוגבלת וסובייקטיבית. חשוב מאוד שיהיה לנו ליווי עסקי לאורך כל הדרך, שיעזור להישמר מהוצאות גדולות וגם יסייע לנו להגדיל את הרווחים ואת היעילות שלנו ושל החברה. וכמובן, סיעור המוחות עם היועצים מהתחומים השונים, גורם לעסק להתפתח באופן שלא היינו מעלים על דעתנו לבדנו.
  1. Outsourcing – תשמרו את הזמן והאנרגיה שלכם רק בשביל מה שאתם טובים בו, ובו תתמקצעו. עשו מיקור חוץ לפעילויות שאינן נוגעות בתחום ההתמחות שלכם, תקצו אותן לאחרים שיעשו זאת בפחות זמן וממילא בפחות כסף (כי גם הזמן שלכם שווה כסף). גם בתוך הצוות עצמו, יש לעשות חלוקת תפקידים, להאציל סמכויות לפי היכולות של כל אחד מהעובדים, ולשמור על הגבולות שקבעתם מראש.

להיות מקצוען זו חובה, לא זכות.

חובה שפותחת בפניכם דלתות ומאפשרת לכם לעשות טוב לאנשים, מתוך ביטחון עצמי, וסיפוק אישי.

כל הזכויות שמורות לחנן צאיג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן