סגירת מרפסות מבלי לשבור את הכיס

סגירת מרפסות יכולה להתבצע במגוון דרכים. האפשרויות כוללות מערכת קיפול הזזה, לקסאן, וילונות זכוכית ותריסים. ישנם חוקים שיש לפעול לפיהם בעת סגירת מרפסות, ואם אתה בונה מעלית, תצטרך לשקול גם את החוקים המסדירים זאת.

וילונות זכוכית

וילונות זכוכית הם שיטה פשוטה אך יעילה מאוד לסגירת מרפסות או פטיו. מארזים אלה כמעט בלתי נראים, ומציעים תחושה נקייה ואוורירית. בנוסף, הם מספקים מחסום מפני רוחות וגשם, ומונעים אובך.

וילונות זכוכית זמינים ברוחב רבים, ומתאימים לכל סוגי המרפסות. ניתן לסגור אותם לחלוטין, או חלקית. ניתן להשתמש בהם גם עם תריסים.

לוחות הזכוכית עשויים מזכוכית מחוסמת בעובי 10 מ”מ או 12 מ”מ. הם מחוסמים בסינגפור ומותאמים אישית לכל פרויקט. הם נבדקו כדי להבטיח ביצועי השפעה, חדירות מים ועמידות לרוח.

ההתקנה אורכת כשבועיים עד 3 שבועות. מנהל נכס או בעל בניין צריך להיות מעורב בתהליך. המסילות מותקנות על פני השטח ומשקל לוחות הזכוכית נתמך על ידי מסילה בתחתית.

כאשר הווילונות פתוחים לגמרי, הם תופסים עשרה סנטימטרים של מקום. הם קלים לניקוי. הם גם מאוד חזקים. הם מוסמכים לפי תקנים מקומיים ובינלאומיים.

הזכוכית המחוסמת חזקה פי 4-6 מזכוכית מחושלת. הוא נבדק לעמוד ברוחות של 300 קמ”ש. זה מאפשר לוילון לעמוד אפילו בתנאים הקשים ביותר.

המערכת מיועדת לעבודה עם או בלי גג. הוא בהתאמה אישית, כך שהמחיר ישתנה בהתאם לגודל ולדרישות המבניות. ניתן להתקין על פרגולת עץ או אלומיניום.

העיצוב המינימליסטי שלו מאפשר פתיחות מלאה של המרפסת בקיץ, ונוף מלא בחורף. ניתן להזיז ולכוונן את הפאנלים כדי להתאים את זרימת האוויר. תהליך ההתקנה קל מאוד.

ניתן להזמין פסי גשם פוליקרבונט שקופים למרווחים בין הפאנלים. ניתן לרכוש גם אטמי PVC שקופים.

מערכת קיפול הזזה

מערכות קיפול הזזה הן דרך מצוינת לסגור חלק ממרפסת. מערכות אלו יכולות לשמש במרפסות, מרפסות ואכסדרות. היתרון של מערכת מסוג זה הוא התפעול הפשוט והקל שלה.

ישנם סוגים רבים ושונים של מערכות הזזה זמינות. עם זאת, הטוב ביותר הוא Vizyon VBS. יתרונותיו כוללים את קלות השימוש, חיי השירות הארוכים ויכולת ההתאמה בקלות לצרכי החלל. הוא כבר הותקן ב-67 מדינות ברחבי העולם.

המחיצות המתקפלות SUNFLEX מציעות הגנה מעולה מפני השמש. הם גם מאפשרים סגירה ופתיחה קלה של מרפסות וגינות. בנוסף, הם מבודדים כדי לעזור להפחית את איבוד החום. זה אומר שהם יכולים להיות סגורים בחורף, אפילו במזג אוויר קר.

הדרך הטובה ביותר לסגור מרפסת היא להשתמש במערכת קיפול הזזה. זוהי אלטרנטיבה מצוינת לזיגוג מתכת-פלסטיק. מערכות אלו עמידות, עמידות בפני מזג אוויר וקלות לניקוי. הם גם בטוחים לילדים.

ההיבט החשוב ביותר הוא התקנת מערכת דלת המרפסת. זה חייב להיות מותקן במדויק. החומרה חייבת להיבדק כדי להבטיח עמידות בפני קורוזיה. זה אמור להיות מסוגל לעמוד לפחות 10,000 מחזורים של תרסיס מלח. דלתות UPVC הן בחירה טובה מכיוון שהן עמידות לאורך זמן וידידותיות לסביבה.

ההבדל המשמעותי ביותר בין מערכת מתקפלת הזזה לדלת הזזה רגילה הוא אופן פעולתה. מערכת הזזה דורשת פאנל אחד כדי להחליק החוצה מהמסגרת כדי לאסוף את כל הפאנלים בפינה.

מערכת קיפול מתקפלת, לעומת זאת, משתמשת בטכנולוגיית SUNFLEX המוגנת בפטנט כדי לקפל משטח זכוכית גדול לאריזה קומפקטית. זה מאפשר את אזור הצפייה הטוב ביותר האפשרי.

לקסאן

ישנן דרכים רבות להרחיק את השמש מהמרפסת שלך, מחלונות ועד מסנני קרינה ועד וילונות ועד סוככים. אבל אם אתם מחפשים תמורה אמיתית עבור הכסף שלכם, אולי הגיע הזמן לשקול חומר חדש. אפשרות אחת שצריכה להיות ברשימה שלך היא פוליקרבונט. החומר עמיד ומגיע במגוון רחב של עוביים. החלק הטוב ביותר הוא שזה קל להתקין.

מרגרד היא יריעת פוליקרבונט לקסאן דו-צדדית עם עמידות מפתיעה בפני פגיעה. זה לא גימיק, מכיוון שהוא מציע בהירות אופטית גבוהה יחד עם מידה נוספת של הגנה מפני חריצים ושריטות. החומר מתהדר גם בבלינג-בלינג שהוזכר לעיל, אם כי בכמויות קטנות יותר.

שנייה קרובה היא פרספקס. פולימר קל משקל תרמופלסטי זה מגיע במגוון גוונים אטומים וניתן לכיפוף בקלות לצורה. מספר מאפיינים יפים הופכים אותו לפתרון המושלם עבור מגוון יישומים. יש לו גם את ההבחנה של הצגת התאימות לקוד הפלסטיק הטוב ביותר עבור העברת אור. ניתן לשלב את החומר כמעט בכל יישום מדלת פשוטה ועד לארון אמבטיה מסנוור. יתרונותיו כוללים את יכולתו לעמוד בחום ולחות וכן את יכולות הבידוד שלו. זה הופך אותו לחומר הבנייה המושלם עבור בית רב שימושי.

לבסוף, יש מספר עצום של חומרי זיגוג חלופיים אחרים לבחירה. בין אלה, זכוכית מחוסמת היא ה-o le sant. למידע נוסף, צור קשר עם Provincial Glass & Mirror. נציגי המכירות והשירות הבקיאים שלהם ישמחו לדון בצרכים שלך. כמו כן, הם ישמחו לסייע לכם בבחירת החומר המתאים לביתכם. בסופו של דבר, החומר הנבחר יהיה תלוי בצרכים, בתקציב ובפריסת הבית שלך.

תריסים, סוככים, חלונות

סוככי חלונות, תריסים, חלונות לסגירת מרפסות ותריסים הם שיטה יעילה להצללת החלונות, הדלתות והמרפסת שלכם. הם נועדו גם להפחית את רווחי החום הסולאריים ולספק פרטיות. יתר על כן, הם יכולים למנוע מהרהיטים שלך ופריטים אחרים לדהות.

סוככים זמינים במגוון סגנונות, חומרים וצבעים. חלקם קבועים, בעוד שאחרים נשלפים. תוכלו לבחור בין הדגמים השונים לפי העדפותיכם והארכיטקטורה של הבית שלכם.

ישנם סוגים שונים של סוככים, העשויים מעץ טבעי, מתכת ופלסטיק. אתה יכול להתאים אותם לחלונות שלך. לחלק מהדגמים יש כונן מכני, בעוד שלאחרים יש שלט רחוק. חלקם מצוידים בחיישנים שיכולים לפרוש אוטומטית את הסוכך במקרה של מזג אוויר שמשי בהיר, ולהחזיר את הסוכך אוטומטית במקרה של רוח חזקה.

הבד המשמש לסוככים הוא עמיד ועמיד בפני דהייה. בדי פוליאסטר סופגים 90% מחום השמש. הסוככים מסוגלים להתמודד עם טמפרטורות קיצוניות, כגון -30 מעלות. עד +80 מעלות צלזיוס.

ניתן להרכיב סוככים אלו על הקיר, התקרה או חזית הזכוכית. ניתן להתקין אותם גם כתריסי פטיו חיצוניים או תריסי פרגולה.

ישנם שני סוגים של סוככים חיצוניים: קבועים ונשלפים. האחרון הוא אידיאלי עבור חלונות גדולים, בעוד הראשון הוא הטוב ביותר עבור קטנים יותר. הסוגים הפשוטים ביותר הם הסוככים של לירוי מרלין, בעלי מראה חצי עגול.

המרקיז מפאלרם הוא סוכך במחיר סביר. זה קל לשימוש וניתן לניתוק בזווית.

השינוי הנפוץ ביותר לסוככים הוא אופקי. הם מורמים כשפותחים אותם, ומורידים אותם לאורך פתח החלון.

חוקים המסדירים סגירת מרפסות ובניית מעלית

הדרך הטובה ביותר לשפוט משהו היא להסתכל על הבניין שאליו הוא שייך. כפי שניתן היה לצפות, בניין מוערם גבוה מציג סט אתגרים משלו. על דיירי הבניין מוטלת המשימה לנווט במבוך של מסדרונות, מסדרונות ומעליות בחיפוש אחר כרטיס הזהב החמקמק הזה. כתוצאה מכך, הדיירים הנ”ל נתונים למבול של פעילות, אהמ, והרבה חום. כדי לצנן את האוהדים שלהם, כמה מנהלים נבונים נאלצו להיעזר בשירותיהם של כמה יועצים מהימנים בתקווה להעמיד נמר לקיר. סוף הקו אולי היה קצת יותר גס מהצפוי, אבל התגמולים היו שווים את המאמץ. אחרי שאמרתי את זה, קשה להעלות על הדעת שהאקוליטים שהוזכרו לעיל לא התמלאו מהדברים הטובים. למרבה המזל, לצאצאיהם יש סבלנות של עגל זהב, ויש להם מוח של מקצוען ותיק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן