מה ההבדל בין הלוואת בוליט לגרייס?

בכל הנוגע לבחירת הלוואה, ישנם שני סוגים עיקריים: הלוואות בוליט וגרייס. אבל מה ההבדל ביניהם? איך משיגים כזה או אחר? ואיזה מהם עדיף לך? כאן נחקור את ההבדלים בין שני סוגי ההלוואות הללו ונעזור לך להחליט מה הכי מתאים לך.

מהי הלוואת

בוליט הלוואת בוליט היא סוג של משכנתא הזמינה לרוכשי דירות בקנטקי. תוכנית ההשאלה נקראת על שמו של מושל קנטקי לשעבר, ג’יימס בוליט, שעזר ביצירת התוכנית בתחילת שנות ה-70. המטרה העיקרית של תוכנית ההלוואות של בוליט היא להפוך את בעלות הבתים למשתלמת יותר עבור משפחות בעלות הכנסה נמוכה ומתונה במדינה. הלוואות Bullitt זמינות דרך רשת של מלווים משתתפים, וניתן להשתמש בהן לרכישת בתים חדשים וקיימים כאחד. ההלוואות בדרך כלל בעלות ריבית נמוכה יותר מאשר סוגי משכנתאות אחרים, והן ניתנות להחזר לאורך תקופה של עד 30 שנה. אם אתה חושב לקנות בית בקנטקי, הלוואת Bullitt עשויה להיות אפשרות המימון הנכונה עבורך.

מהי הלוואת

גרייס הלוואת גרייס היא סוג של משכנתא המאפשרת לבעלי בתים לדחות תשלומים לפרק זמן מוגדר. זה יכול להיות שימושי עבור לווים שחווים מצוקה כלכלית או שזקוקים לזמן נוסף כדי להדביק את המשכנתא שלהם. הלוואות גרייס בדרך כלל בעלות ריבית גבוהה יותר מאשר משכנתאות רגילות, לכן חשוב לשקול האם סוג זה של הלוואה מתאים לך לפני הגשת הבקשה. אם אינך בטוח אם הלוואת גרייס מתאימה למצב שלך, דבר עם מומחה משכנתאות מוסמך שיוכל לעזור לך לבחון את האפשרויות שלך.

איך הם שונים ?

ההבדל הגדול ביותר בין הלוואות בוליט לגרייס הוא הריבית. להלוואות בוליט יש ריביות נמוכות יותר, ואילו להלוואות גרייס יש ריביות גבוהות יותר. הבדל נוסף הוא שניתן להשתמש בהלוואות בוליט לרכישת בתים חדשים וקיימים, בעוד שהלוואות גרייס יכולות לשמש רק לרכישת בתים קיימים. לבסוף, הלוואות Bullitt ניתנות להחזר על פני תקופה של עד 30 שנה, בעוד שהלוואות גרייס חייבות להיפרע תוך פרק זמן מוגדר.

.

אז איזה סוג הלוואה מתאים לך? אם אתם מחפשים הלוואה עם ריבית נמוכה יותר ותקופת החזר ארוכה יותר, הלוואת Bullitt עשויה להיות האפשרות הטובה יותר. עם זאת, אם אתה צריך קצת זמן נוסף כדי להדביק את המשכנתא שלך או שאתה חווה מצוקה כלכלית, הלוואת גרייס עשויה להיות בחירה טובה יותר. דבר עם מומחה משכנתאות מוסמך כדי לבחון את כל האפשרויות שלך ולמצוא את ההלוואה הטובה ביותר למצבך.

באיזה מהם כדאי לבחור?

התשובה לשאלה זו תלויה בנסיבות האישיות שלך. אם אתם מחפשים הלוואה עם ריבית נמוכה יותר ותקופת החזר ארוכה יותר, הלוואת Bullitt עשויה להיות האפשרות הטובה יותר. עם זאת, אם אתה צריך קצת זמן נוסף כדי להדביק את המשכנתא שלך או שאתה חווה מצוקה כלכלית, הלוואת גרייס עשויה להיות בחירה טובה יותר.

כיצד לקבל הלוואת בוליט או גרייס הלוואות

בוליט וגרייס הן שניים מסוגי ההלוואות הפופולריים ביותר לבעלי אשראי גרוע. שתיהן הלוואות מובטחות, מה שאומר שהלווה יעמיד בטחונות כלשהי (בדרך כלל רכב) על מנת לקבל את ההלוואה. לרוב קל יותר לזכות בהלוואה מסוג זה מאשר הלוואה לא מובטחת, והיא יכולה גם להציע ריביות נמוכות יותר. עם זאת, חשוב לזכור שאם אתה מחדל בהלוואה מובטחת, המלווה יכול להחזיר את הביטחונות שלך. מסיבה זו, חשוב לוודא שאתם יכולים לעמוד בתשלומים החודשיים לפני שלוקחים הלוואת בוליט או גרייס. אם אתה שוקל אחת מההלוואות הללו, עליך לפנות ליועץ פיננסי כדי לראות אם זו האפשרות הנכונה עבורך.

יתרונות וחסרונות של כל סוג הלוואה

.

לכל סוג הלוואה יש מערך יתרונות וחסרונות משלו. להלן כמה מהנקודות העיקריות שיש לקחת בחשבון:

.

הלוואת Bullitt:

.

-יכולה לשמש לרכישת בתים חדשים וקיימים

כאחד -ריביות נמוכות יותר מאשר סוגים אחרים של משכנתאות

-תקופת החזר של עד 30 שנה

-ייתכן שיהיה קל יותר לזכות בה מאשר אחרים סוגי הלוואות הלוואות

.

גרייס:

.

-יכולה לשמש לרכישת בתים קיימים בלבד

-ריביות גבוהות יותר ממשכנתא רגילה -תקופת

פירעון

להתעדכן בתשלומי המשכנתא.

.

כדי, איזה סוג הלוואה מתאים לך? התשובה לשאלה זו תלויה בנסיבות האישיות שלך. אם אתם מחפשים הלוואה עם ריבית נמוכה יותר ותקופת החזר ארוכה יותר, הלוואת Bullitt עשויה להיות האפשרות הטובה יותר. עם זאת, אם אתה צריך קצת זמן נוסף כדי להדביק את המשכנתא שלך או שאתה חווה מצוקה כלכלית, הלוואת גרייס עשויה להיות בחירה טובה יותר. דבר עם מומחה משכנתאות מוסמך כדי לבחון את כל האפשרויות שלך ולמצוא את ההלוואה הטובה ביותר למצבך.

היתרונות של שתי ההלוואות

.

ישנם מספר יתרונות בלקיחת הלוואת בוליט או גרייס:

.

-ניתן להשתמש בשתיהן לרכישת בתים קיימים, מה שיכול להיות אופציה טובה אם אתם מחפשים נכס שכבר בנוי ולא לא דורש שיפוץ גדול.

-שניהם יכולים להציע ריביות נמוכות יותר מאשר סוגים אחרים של הלוואות, מה שהופך אותם לזולים יותר בטווח הארוך.

-לשניהם תקופת החזר של עד 30 שנה, מה שיכול להקל על ניהול התשלומים החודשיים שלך.

.

חסרונות של שתי ההלוואות

.

יש גם כמה חסרונות בלקיחת הלוואת בוליט או גרייס:

.

-הריביות על הלוואות אלו בדרך כלל גבוהות מהריביות על משכנתאות רגילות.

-אם אתה מחדל בהלוואת Bullitt או גרייס, המלווה יכול לקבל בחזרה את הביטחונות שלך. המשמעות היא שאתה עלול לאבד את ביתך אם לא תוכל לבצע את התשלומים.

-הלוואות אלו זמינות רק לבעלי אשראי גרוע. המשמעות היא שאם האשראי שלך טוב, ייתכן שלא תוכל להיות זכאי להלוואה מסוג זה.

.

איזה סוג הלוואה מתאים לך?

.

התשובה לשאלה זו תלויה בנסיבות האישיות שלך. אם אתם מחפשים הלוואה עם ריבית נמוכה יותר ותקופת החזר ארוכה יותר, הלוואת Bullitt עשויה להיות האפשרות הטובה יותר. עם זאת, אם אתה צריך קצת זמן נוסף כדי להדביק את המשכנתא שלך או שאתה חווה מצוקה כלכלית, הלוואת גרייס עשויה להיות בחירה טובה יותר. דבר עם מומחה משכנתאות מוסמך כדי לבחון את כל האפשרויות שלך ולמצוא את ההלוואה הטובה ביותר למצבך.

.

מהי הלוואה טובה יותר לטווח ארוך

. בוליט וגרייס מציעות מוצרי הלוואות שונים מאוד. בוליט מציעה קו אשראי ביתי (HELOC) בעוד שגרייס מציעה הלוואה אישית בריבית קבועה. לשניהם יש את היתרונות והחסרונות שלהם, אז זה באמת תלוי בצרכים האישיים שלך ובנסיבות, איזה מהם יהיה טוב יותר עבורך בטווח הארוך.

.

HELOC הוא קו אשראי מסתובב, כלומר אתה יכול ללוות כנגדו, עד למסגרת האשראי שלך, כמה פעמים שאתה צריך. זה יכול להיות מועיל אם יש לך הוצאות שוטפות או אם אתה מתכנן לבצע כמה שיפוצים גדולים בבית. עם זאת, מכיוון שמדובר בקו אשראי, הריבית משתנה, מה שאומר שהיא עשויה לעלות או לרדת לאורך זמן. החיסרון השני של HELOC הוא שאתה בעצם לווה כנגד ההון העצמי בבית שלך, כך שאם אתה לא יכול להחזיר את ההלוואה, אתה עלול לאבד את הבית שלך.

.

להלוואה אישית מגרייס יש ריבית קבועה, כך שתוכלו לדעת בדיוק כמה יהיו התשלומים החודשיים שלכם לכל חיי ההלוואה. הלוואות אישיות יכולות לשמש גם למגוון מטרות, כולל איחוד חובות, הוצאות רפואיות או שיפוצים בבית. עם זאת, מכיוון שהריבית קבועה, היא עשויה להיות גבוהה ממה שאתה יכול לקבל עם HELOC. ומכיוון שהלוואות אישיות הן הלוואות לא מובטחות, הן בדרך כלל מגיעות עם שיעורי ריבית גבוהים יותר מאשר הלוואות מאובטחות כמו HELOCs.

.

אז איזה סוג הלוואה עדיף בטווח הארוך? זה מאוד תלוי בצרכים ובנסיבות שלך. אם אתה צריך כסף עבור הוצאות שוטפות או רכישות חד פעמיות גדולות ויכול להתמודד עם תנודות בריבית שלך, אז HELOC עשוי להיות האפשרות הטובה יותר. אבל אם אתה צריך תשלום חודשי קבוע ולא רוצה להסתכן באובדן הבית שלך, הלוואה אישית מגרייס יכולה להיות הבחירה הטובה יותר.

.

מסקנה

.

יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים איזה סוג הלוואה הוא הטוב ביותר עבורך. להלוואות בוליט וגרייס יש יתרונות וחסרונות, לכן חשוב לשקול את האפשרויות שלך בקפידה לפני קבלת החלטה. בסופו של דבר, ההלוואה המתאימה לכם תהיה תלויה במצב הפיננסי הייחודי שלכם. אנו מקווים שמאמר זה עזר לתת לך הבנה טובה יותר של ההבדלים בין שני סוגי הלוואות אלה.

.

.

שאלות נפוצות

.

מה ההבדל בין הלוואת בוליט לגרייס?

.

הלוואת בוליט היא סוג של משכנתא המגובה על ידי הממשלה הפדרלית. הלוואת גרייס היא סוג של משכנתא שאינה מגובה על ידי הממשלה הפדרלית.

.

למה אחד יותר טוב מהשני?

.

זה תלוי בנסיבות האישיות שלך. אם אתה רוכש דירה בפעם הראשונה, אתה עשוי לגלות שהלוואה של Bullitt היא אופציה טובה יותר עבורך מכיוון שהיא מציעה ריביות נמוכות יותר ודרישות מקדמה. אם יש לך אשראי טוב, אתה עשוי לגלות שהלוואת גרייס היא אפשרות טובה יותר עבורך מכיוון שהיא מציעה תנאים גמישים יותר.

.

איזה מהם כדאי לי לבחור?

.

שוב, זה תלוי בנסיבות האישיות שלך. כדאי לשוחח עם מלווה משכנתאות כדי לקבוע איזה סוג הלוואה הוא הטוב ביותר עבורך.

.

.

.

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן